Polgármesteri Kabinet
Alapadatok
-
Vezető neve, beosztása
Vágó Csaba (kabinetvezető) -
Munkatársak, ügyintézők
Kattinson ide a munkatársak elérhetőségeihez - Telefonszám +36 (23) 447-801
- Email kabinet@budaors.hu
-
Cím
2040 Budaörs, Szabadság út 134.
Mutasd a térképen - Postai cím 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
- Illetékességi terület dfsdfs
Ügyfélfogadás
H: | 13:00-18:00 |
K: | nincs ügyfélfogadás |
SZ: | 08:00-12:00 és 13:00-16:00 |
CS: | nincs ügyfélfogadás |
P: | 08:00-12:00 |
SZO: | nincs ügyfélfogadás |
V: | nincs ügyfélfogadás |
Feladatok
- A Hivatal vezetés stratégiai jellegű döntéseinek előkészítése, tanácsadás
- Az egyes szervezeti egységek egy-egy - külön utasításban kijelölt - kiemelt feladatának figyelemmel kísérése, összehangolása, egyeztetése
- Az ország Európai Unióhoz való csatlakozása során adódó, majd azt követően a tagságból eredő feladatok előkészítése, koordinálása
- A kistérségi kapcsolatok fejlesztésének elősegítése
- A pályázati lehetőségek feltérképezése, a pályázatok előkészítése
- A Város és a Polgármesteri Hivatal média-megjelenésének előkészítése, biztosítása, a médiaszereplések figyelemmel követése, szemlézése, esetleges helyreigazítások kezelése
- A város vezetői protokolláris megjelenésének előkészítése, biztosítása
- Kapcsolattartás a képviselőkkel, az önkormányzat által alapított és felügyelt intézményekkel, társaságokkal, a helyi sajtóval, a civil szervezetekkel
- A városháza honlapjának tartalmi összeállítása, folyamatos figyelemmel kísérése.
- Közművelődési, kulturális és sportügyi feladatok ellátása
Munkatársak
Feketéné Ferencz Mónika
Kabinetvezető Asszisztens
telefonszám: +36 (23) 447-801
szobaszám: III. em. 302
Az irodához tartozó osztályok
Polgármesteri és Alpolgármesteri Osztály
-
Vezető neve, beosztása
Vágó Csaba (kabinetvezető) - Telefonszám +36 (23) 447-801
- Email kabinet@budaors.hu
-
Cím
2040 Budaörs, Szabadság út 134.
Mutasd a térképen -
Feladatok
- A Hivatal vezetés stratégiai jellegű döntéseinek előkészítése, tanácsadás.
- Az egyes szervezeti egységek egy-egy - külön utasításban kijelölt - kiemelt feladatának figyelemmel kísérése, összehangolása, egyeztetése.
- Az ország Európai Unióhoz való csatlakozása során adódó, majd azt követően a tagságból eredő feladatok előkészítése, koordinálása.
- A kistérségi kapcsolatok fejlesztésének elősegítése.
- A pályázati lehetőségek feltérképezése, a pályázatok előkészítése.
- A Város és a Polgármesteri Hivatal média-megjelenésének előkészítése, biztosítása, a médiaszereplések figyelemmel követése, szemlézése, esetleges helyreigazítások kezelése.
- A város vezetői protokolláris megjelenésének előkészítése, biztosítása.
- Kapcsolattartás a képviselőkkel, az önkormányzat által alapított és felügyelt intézményekkel, társaságokkal, a helyi sajtóval, a civil szervezetekkel.
- A városháza honlapjának tartalmi összeállítása, folyamatos figyelemmel kísérése.
Közoktatási, Közművelődési és Sport Osztály
-
Vezető neve, beosztása
Zsák András (osztályvezető) - Telefonszám +36 (23) 447-851
- Email kozoktatas@budaors.hu
-
Cím
2040 Budaörs, Szabadság út 134.
Mutasd a térképen -
Feladatok
- Óvodai felvételi eljárás szervezése
- Óvodai felvételi kérelmek elbírálása a maximális létszámot meghaladó esetekben
- A szakterülethez tartozó városi kiadványok készítése
- Szülői fellebbezések, bejelentések, panaszügyek vizsgálata
- Közoktatási felülbírálati és törvényességi kérelmek
- Az oktatási intézmények működésével kapcsolatos tanügy-igazgatási feladatok
- Óvodai, iskolai nyári nyitva tartás, nyári ügyelet szervezése
- Kitüntető közoktatási címek, díjak adományozása
- Külföldi tanulói jogviszony igazolása, Apostille igazolás kiadása
- Az intézményi dokumentumok jóváhagyása, felülvizsgálata
- Oktatási tárgyú pályázatok koordinálása, segítése
- Sajátos nevelési igényű gyermekek nem helyben történő képzésének támogatása
- Nyugdíjas pedagógusok részére arany, gyémánt, vas és rubin oklevéllel kapcsolatos ügyintézés
- Az intézmények működésével összefüggő törvényességi és célvizsgálatok
- Intézményi álláshelyek engedélyeztetése, üres álláshelyek nyilvántartása
- Intézményvezetői megbízások eljárásának szervezése, az egyéb munkáltatói intézkedések előkészítése
- Az intézményvezetők szakmai továbbképzése, városi szakmai programok szervezése
- Normatíva igénylések, elszámolások előkészítése, közreműködés az intézményi költségvetések késztésének végrehajtásnak eljárásaiban
- A gyermekétkeztetéssel összefüggő feladatok, konyhák ellenőrzése
- A közoktatási intézmények eszköz, és dologi igények biztosítása, a meglétük ellenőrzése