menü lapozás balra
menü lapozás jobbra
Szabadszavas kereső a teljes weboldalon
Keressen utcanév alapján! A lakóhelyéhez tartozó információk (helyi képviselő, körzetes óvoda, iskola, védőnő, háziorvos)
Egyszerű kereső ikon
Egyszerű
Szabadszavas kereső a teljes weboldalon
Körzetes kereső ikon
Körzetes
Keressen utcanév alapján! A lakóhelyéhez tartozó információk (helyi képviselő, körzetes óvoda, iskola, védőnő, háziorvos)
Térképes kereső ikon
Térképes
Információk térképen
Az alábbi gombok valamelyikére kattintva, a megnyíló térképen tájékozódhat.
Térképes információk

Polgármesteri Kabinet

Alapadatok

  • Vezető neve, beosztása
    Vágó Csaba (kabinetvezető)
  • Munkatársak, ügyintézők
    Kattinson ide a munkatársak elérhetőségeihez
  • Telefonszám +36 (23) 447-801
  • Email kabinet@budaors.hu
  • Cím 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
    Mutasd a térképen
  • Postai cím 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
  • Illetékességi terület dfsdfs

Ügyfélfogadás

H: 13:00-18:00
K: nincs ügyfélfogadás
SZ: 08:00-12:00  és  13:00-16:00
CS: nincs ügyfélfogadás
P: 08:00-12:00
SZO: nincs ügyfélfogadás
V: nincs ügyfélfogadás

Feladatok

  • A Hivatal vezetés stratégiai jellegű döntéseinek előkészítése, tanácsadás
  • Az egyes szervezeti egységek egy-egy - külön utasításban kijelölt - kiemelt feladatának figyelemmel kísérése, összehangolása, egyeztetése
  • Az ország Európai Unióhoz való csatlakozása során adódó, majd azt követően a tagságból eredő feladatok előkészítése, koordinálása
  • A kistérségi kapcsolatok fejlesztésének elősegítése
  • A pályázati lehetőségek feltérképezése, a pályázatok előkészítése
  • A Város és a Polgármesteri Hivatal média-megjelenésének előkészítése, biztosítása, a médiaszereplések figyelemmel követése, szemlézése, esetleges helyreigazítások kezelése
  • A város vezetői protokolláris megjelenésének előkészítése, biztosítása
  • Kapcsolattartás a képviselőkkel, az önkormányzat által alapított és felügyelt intézményekkel, társaságokkal, a helyi sajtóval, a civil szervezetekkel
  • A városháza honlapjának tartalmi összeállítása, folyamatos figyelemmel kísérése.
  • Közművelődési, kulturális és sportügyi feladatok ellátása

Munkatársak

Feketéné Ferencz Mónika
Kabinetvezető Asszisztens
telefonszám: +36 (23) 447-801
szobaszám: III. em. 302

Az irodához tartozó osztályok

Polgármesteri és Alpolgármesteri Osztály

  • Vezető neve, beosztása
    Vágó Csaba (Kabinetvezető)
  • Telefonszám +36 (23) 447-801
  • Email kabinet@budaors.hu
  • Cím 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
    Mutasd a térképen
  • Feladatok
    • A Hivatal vezetés stratégiai jellegű döntéseinek előkészítése, tanácsadás.
    • Az egyes szervezeti egységek egy-egy - külön utasításban kijelölt - kiemelt feladatának figyelemmel kísérése, összehangolása, egyeztetése.
    • Az ország Európai Unióhoz való csatlakozása során adódó, majd azt követően a tagságból eredő feladatok előkészítése, koordinálása.
    • A kistérségi kapcsolatok fejlesztésének elősegítése.
    • A pályázati lehetőségek feltérképezése, a pályázatok előkészítése.
    • A Város és a Polgármesteri Hivatal média-megjelenésének előkészítése, biztosítása, a médiaszereplések figyelemmel követése, szemlézése, esetleges helyreigazítások kezelése.
    • A város vezetői protokolláris megjelenésének előkészítése, biztosítása.
    • Kapcsolattartás a képviselőkkel, az önkormányzat által alapított és felügyelt intézményekkel, társaságokkal, a helyi sajtóval, a civil szervezetekkel.
    • A városháza honlapjának tartalmi összeállítása, folyamatos figyelemmel kísérése.

Közoktatási, Közművelődési és Sport Osztály

  • Vezető neve, beosztása
    Zsák András (osztályvezető)
  • Telefonszám +36 (23) 447-851
  • Email kozoktatas@budaors.hu
  • Cím 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
    Mutasd a térképen
  • Feladatok
    • Óvodai felvételi eljárás szervezése
    • Óvodai felvételi kérelmek elbírálása a maximális létszámot meghaladó esetekben
    • A szakterülethez tartozó városi kiadványok készítése
    • Szülői fellebbezések, bejelentések, panaszügyek vizsgálata
    • Közoktatási felülbírálati és törvényességi kérelmek
    • Az oktatási intézmények működésével kapcsolatos tanügy-igazgatási feladatok
    • Óvodai, iskolai nyári nyitva tartás, nyári ügyelet szervezése
    • Kitüntető közoktatási címek, díjak adományozása
    • Külföldi tanulói jogviszony igazolása, Apostille igazolás kiadása
    • Az intézményi dokumentumok jóváhagyása, felülvizsgálata
    • Oktatási tárgyú pályázatok koordinálása, segítése
    • Sajátos nevelési igényű gyermekek nem helyben történő képzésének támogatása
    • Nyugdíjas pedagógusok részére arany, gyémánt, vas és rubin oklevéllel kapcsolatos ügyintézés
    • Az intézmények működésével összefüggő törvényességi és célvizsgálatok
    • Intézményi álláshelyek engedélyeztetése, üres álláshelyek nyilvántartása
    • Intézményvezetői megbízások eljárásának szervezése, az egyéb munkáltatói intézkedések előkészítése
    • Az intézményvezetők szakmai továbbképzése, városi szakmai programok szervezése
    • Normatíva igénylések, elszámolások előkészítése, közreműködés az intézményi költségvetések késztésének végrehajtásnak eljárásaiban
    • A gyermekétkeztetéssel összefüggő feladatok, konyhák ellenőrzése
    • A közoktatási intézmények eszköz, és dologi igények biztosítása, a meglétük ellenőrzése
Betűméret:
akadálymentesített ikon