menü lapozás balra
menü lapozás jobbra
Szabadszavas kereső a teljes weboldalon
Keressen utcanév alapján! A lakóhelyéhez tartozó információk (helyi képviselő, körzetes óvoda, iskola, védőnő, háziorvos)
Egyszerű kereső ikon
Egyszerű
Szabadszavas kereső a teljes weboldalon
Körzetes kereső ikon
Körzetes
Keressen utcanév alapján! A lakóhelyéhez tartozó információk (helyi képviselő, körzetes óvoda, iskola, védőnő, háziorvos)
Térképes kereső ikon
Térképes
Információk térképen
Térképes információk

Hatósági szerződés megkötése rendeltetésszerű használattól elérő használatú közterületekre

Ügyleírás

Tevékenység /folyamat lépései/

1. Az ügyfél kérelmének vagy a hivatalból indult eljárás esetén az eljárás kezdeményező irat érkeztetése, iktatása

2. A Budaörsi Polgármesteri Hivatal Műszaki Ügyosztálya Főépítészi Irodájának és az Ügyosztály Városépítési Irodája Út és mélyépítési Osztályának annak megállapítása céljából, hogy a rendeltetésétől eltérően használt terület ilyen jellegű használata sért-e településrendezési, településfejlesztési, illetve közútkezelői, közmű-üzemeltetési, hálózatfejlesztési érdeket.

3. Ha a Polgármesteri Hivatal illetékes szervezeti egységei nem kifogásolják a tárgybeli területre hatósági szerződés megkötését, abban az esetben az ügyfél tájékoztatása, illetve egyeztetés az ügyféllel a hatósági szerződés feltételeiről.

4. Az ügyféllel történ előzetes egyeztetést követően előterjesztés készítése a Településfejlesztési, Környezetvédelmi és Vagyongazdálkodási Bizottság számára a hatósági szerződésre vonatkozó javaslat tárgyában.

5. Az előzetesen egyeztetett szerződés aláírásra kerül a Polgármesteri Hivatal kötelezettségvállalás rendjére vonatkozó hatályos szabályzatában foglaltaknak megfelelően.

6. Ha bármely okból a tárgyi területre nem kerül megkötésre a hatósági szerződés, a már megkötött hatósági szerződés megszűnik, abban az esetben a közterület használó felszólítása a használat megszüntetése és a használt területnek az Önkormányzat birtokába történő vissza bocsátására.

7. Ha az ügyfél a felszólításnak nem tesz eleget abban az esetben a Polgármesteri Hivatal Igazgatási Irodájának a megkeresése annak érdekében, hogy járjon el az ügyféllel szemben Budaörs Város Önkormányzat Képviselő-testületének a közterületek használatáról szóló 25/2018.(IX.21.) önkormányzati rendelete és a közösségi együttélés alapvető szabályairól, valamint ezek megszegésének jogkövetkezményeiről szóló 12/2013.(IV15.) önkormányzati rendeletében foglaltaknak megfelelően.

Eljáró szervezeti egység

Eljáró szervezeti egység

Vagyongazdálkodási Iroda

Benyújtás módja

Benyújtás módja

Az írásos kérelmet

  • személyesen, irodánkon (irodai ügyfélfogadási időben),
  • személyesen, ügyfélszolgálatunkon (munkaidőben),
  • postai úton
  • email-en elküldve

lehet benyújtani.

Az eljárás jogi alapja

Az eljárás jogi alapja

Az űrlap E-önkormányzat portálon keresztül történő kitöltéséhez XXXXXXXX regisztrációval kell rendelkeznie!

Ügyintézés indítása

Az E-önkormányzat portál oldalon elérhető űrlapra sajnos közvetlen hivatkozást nem tudunk tenni, ezért az adott ügyet kérjük, hogy keresse meg a portálon! Tovább az E-önkormányzat oldalra

További információk

Az oldalon használt űrlap kitöltővel kapcsolatban a kormányzati ablak segítségvonalán tájékozódhat.

Az elektronikus ügyintézésről az alábbi elérhetőségeken további információk találhatóak:

Az űrlap ügyfélkapun keresztül történő kitöltéséhez ügyfélkapu regisztrációval kell rendelkeznie!

űrlap beküldése az ePapír oldalon

űrlap online kitöltése és beküldése iForm-al

Tovább a Magyarorszag.hu oldalra

A magyarorszag.hu oldalon használt űrlap kitöltővel kapcsolatban a kormányzati ablak 1818-as segítségvonalán tájékozódhat.

Betűméret:
akadálymentesített ikon