menü lapozás balra
menü lapozás jobbra
Szabadszavas kereső a teljes weboldalon
Keressen utcanév alapján! A lakóhelyéhez tartozó információk (helyi képviselő, körzetes óvoda, iskola, védőnő, háziorvos)
Egyszerű kereső ikon
Egyszerű
Szabadszavas kereső a teljes weboldalon
Körzetes kereső ikon
Körzetes
Keressen utcanév alapján! A lakóhelyéhez tartozó információk (helyi képviselő, körzetes óvoda, iskola, védőnő, háziorvos)
Térképes kereső ikon
Térképes
Információk térképen
Az alábbi gombok valamelyikére kattintva, a megnyíló térképen tájékozódhat.
Térképes információk

Pénzeszköz átadás államháztartáson kívülre – pályázatokkal kapcsolatos feladatok

Ügyleírás

Tevékenység /folyamat lépései/

1. A Képviselő-testület döntése a támogatás keretösszegének megállapításáról.

2. Előterjesztés készítés a pályázat kiírására vonatkozóan.

3. A pályázat kiírása, a pályázat közzététele Budaörs Város Önkormányzata honlapján, a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján, valamint a városi televízióban.

4. A beadási határidő eltelte után a beérkezett pályázatok bontása, értékelése.

5. Amennyiben szükséges hiánypótlás küldése a pályázó részére.

6. Előterjesztés készítés a beérkezett pályázatok elbírálására vonatkozóan.

7. Tájékoztatás küldés a pályázók részére a benyújtott pályázatuk elutasításáról vagy elfogadásáról, illetve a megítélt támogatási összegről, a támogatási szerződés előkészítése a nyertes pályázók részére.

8. Támogatási szerződés megkötése a nyertes pályázókkal.

9. A szerződés szerinti támogatott munka készre jelentése, beszámoló benyújtása.

10. A készre jelentés, a beszámoló dokumentumainak ellenőrzése, valamint a szerződés szerinti támogatott munka helyszíni ellenőrzése.

11. Előterjesztés készítés a benyújtott beszámoló elfogadására vonatkozóan.

12. Tájékoztatás küldés a Támogatott részére a benyújtott beszámoló elfogadásáról.

13. Intézkedés a Pénzügyi Iroda felé a támogatási szerződés, illetve az elfogadott beszámoló szerinti támogatási összeg Támogatott részére történő kifizetésére vonatkozóan.

14. Az ügyirat irattárba helyezése.

Eljáró szervezeti egység

Eljáró szervezeti egység

Vagyongazdálkodási Iroda

Benyújtás módja

Benyújtás módja

Az írásos kérelmet

  • személyesen, irodánkon (irodai ügyfélfogadási időben),
  • személyesen, ügyfélszolgálatunkon (munkaidőben),
  • postai úton
  • email-en elküldve

lehet benyújtani.

Az eljárás jogi alapja

Az eljárás jogi alapja

  • 2011. évi CXCV törvény az államháztartásról
  • 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről
  • Budaörs Város Önkormányzatának Képviselő-testületének az államháztartáson kívüli források átvételéről és átadásáról szóló 31/2020.(XII.16.) önkormányzati rendelete
  • Budaörs Város Önkormányzatának mindenkori önkormányzati rendelete Budaörs Város Önkormányzatának éves költségvetéséről
  • Budaörs Város Jegyzőjének 3/2020. számú Jegyzői utasítása a Budaörsi Polgármesteri Hivatal iratkezelési szabályzatáról
  • Budaörs Város Jegyzőjének a Budaörsi Polgármesteri Hivatal Gazdálkodási Szabályzatáról szóló 28/2020. számú utasítása

Az űrlap E-önkormányzat portálon keresztül történő kitöltéséhez XXXXXXXX regisztrációval kell rendelkeznie!

Ügyintézés indítása

Az E-önkormányzat portál oldalon elérhető űrlapra sajnos közvetlen hivatkozást nem tudunk tenni, ezért az adott ügyet kérjük, hogy keresse meg a portálon! Tovább az E-önkormányzat oldalra

További információk

Az oldalon használt űrlap kitöltővel kapcsolatban a kormányzati ablak segítségvonalán tájékozódhat.

Az elektronikus ügyintézésről az alábbi elérhetőségeken további információk találhatóak:

Az űrlap ügyfélkapun keresztül történő kitöltéséhez ügyfélkapu regisztrációval kell rendelkeznie!

űrlap beküldése az ePapír oldalon

űrlap online kitöltése és beküldése iForm-al

Tovább a Magyarorszag.hu oldalra

A magyarorszag.hu oldalon használt űrlap kitöltővel kapcsolatban a kormányzati ablak 1818-as segítségvonalán tájékozódhat.

Betűméret:
akadálymentesített ikon