Önkormányzati tulajdonú oktatási intézmények helyiségeinek bérbeadása
Ügyleírás
Tevékenység /folyamat lépései/
1. Az ügyfél kérelmének a bérbeadást kezdeményező iratnak az érkeztetése, iktatása.
2. Annak ellenőrzése, hogy a bérbe kívánt venni helyiséget magába foglaló intézmény vezetője hozzájárulását adta-e a bérbeadáshoz
3. Ha a kérelemhez az ügyfél nem csatolta az adott intézmény vezetőjének a bérbeadáshoz hozzájáruló nyiatkozatát, abban az esetben az ügyfél felhívása arra, hogy pótolja ezt a nyilatkozatot.
4. Ha az adott intézmény vezetője hozzjárult a bérbeadáshoz, abban az esetben elkészítésre kerül az bérleti szerződés..
5. A bérleti szerződés aláírásra kerül a Polgármesteri Hivatal kötelezettségvállalás rendjére vonatkozó hatályos szabályzatában foglaltaknak megfelelően.
6. A számlázandó bérleti díjakról havonta, bérlőnként teljesítésigazolás kerül kiállításra, amely a bérleti díjról szóló számla kiállítása céljából megküldésre kerül a Pénzügyi Iroda részére
Az űrlap E-önkormányzat portálon keresztül történő kitöltéséhez XXXXXXXX regisztrációval kell rendelkeznie!
Ügyintézés indítása
Az E-önkormányzat portál oldalon elérhető űrlapra sajnos közvetlen hivatkozást nem tudunk tenni, ezért az adott ügyet kérjük, hogy keresse meg a portálon! Tovább az E-önkormányzat oldalra
További információk
Az oldalon használt űrlap kitöltővel kapcsolatban a kormányzati ablak segítségvonalán tájékozódhat.
Az elektronikus ügyintézésről az alábbi elérhetőségeken további információk találhatóak:
Az űrlap ügyfélkapun keresztül történő kitöltéséhez ügyfélkapu regisztrációval kell rendelkeznie!
űrlap beküldése az ePapír oldalon
űrlap online kitöltése és beküldése iForm-al
Tovább a Magyarorszag.hu oldalra
A magyarorszag.hu oldalon használt űrlap kitöltővel kapcsolatban a kormányzati ablak 1818-as segítségvonalán tájékozódhat.