Hírek
Ügyfélkapu+ vagy DÁP? - Segítség Ügyfélkapu tulajdonosoknak
A Budaörsi Telekuckó (Templom tér 15.) 2025. január 14-én és 15-én – előzetes bejelentkezés alapján - egész nap várja azokat, akik az Ügyfélkapu+-ra való átálláshoz vagy a Digitális Állampolgárság (DÁP) alkalmazás letöltéséhez technikai segítséget igényelnek.
Bejelentkezni hétfőtől (január 13.) lehet a Telekuckóban telefonon vagy személyesen. Telefonszám: (23) 414-446.
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az Ügyfélkapu+-ra csak azok tudnak váltani, akik jelenleg Ügyfélkapuval rendelkeznek, vagy legkésőbb január 15-én a Kormányablakban Ügyfélkapu regisztrációt igényelnek. Jelenlegi információink szerint január 15-e után már új Ügyfélkaput nem lehet igényelni, ebből következően új ügyfelek számára az Ügyfélkapu+ sem lesz elérhető. Ők már csak a DÁP-alkalmazáshoz tudnak csatlakozni.
Azok, akik jelenleg Ügyfélkapuval rendelkeznek, de nem az Ügyfélkapu+-ra akarnak váltani, hanem a DÁP-alkalmazáshoz kívánnak csatlakozni, később is megtehetik ezt. A DÁP-ra való csatlakozásig azonban január 15-e után az elektronikus szolgáltatási felületeket (pl. EESZT) nem tudják elérni.