PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

Budaörs Város Önkormányzat Településfejlesztési, Környezetvédelmi és Vagyongazdálkodási Bizottság 90/2024. (V.22.) számú határozata alapján

Budaörs Város Önkormányzata egyfordulós, nyilvános pályázatot hirdet

Budaörs Város Önkormányzat tulajdonában álló gépjármű értékesítésére

1. A pályázat tárgya

Budaörs Város Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény (a továbbiakban: Nvtv.) 13. § (1) és (2) bekezdése szerint értékesíteni kívánja az alábbi táblázatban részletesen felsorolt, az energiatakarékosság és az ésszerű gazdálkodás miatt feleslegessé vált gépjárművét és tartozékait:

Jármű típusa

Forgalmi rendszáma

 Tartozékok

Tél/nyári gumik

Gyártási év/

Forgalomba helyezés dátuma

Kilométer állás

(km)

Vételár
Opel Insignia
RRD-654

17”

225/55R17

2019/

2019.07.16.

29 062
4 354 200.-Ft.


2. A gépjármű és tartozékai ára

A gépjármű és tartozékai árát az 1. pont szerinti táblázat tartalmazza.

3. Pályázati feltételek

A pályázaton az vehet részt, aki

  • természetes személy, vagy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény (továbbiakban: Nvtv.) 3. § (1) bekezdés 1. pontja szerint átlátható szervezet,
  • a pályázati kiírás szerinti feltételeket vállalja,
  • a hatályos magyar jogszabályok alapján Magyarországon tulajdonszerzésre jogosult,
  • a pályázat benyújtási határidejéig 50.000,- Ft, azaz Ötvenezer forint összegű pályázati biztosítékot befizet, és az erről szóló bizonylatot bemutatja.

4. A pályázat nyertese

A pályázati résztvevők közül az a nyertes, aki a pályázati feltételeknek megfelel és a legmagasabb összegű vételár megfizetésére tesz ajánlatot.

5. Az ajánlati kötöttség

A pályázat nyertesét a pályázat elbírálásáról szóló közlés kézhezvételétől számított 60 napig ajánlati kötöttség terheli. A nyertes pályázó ezen határidőn belül köteles az adásvételi szerződést megkötni.

6. Ajánlatkérő neve, címe, telefonszáma, e-mail címe

  • Az ajánlatkérő neve: Budaörs Város Önkormányzata Az ajánlatkérő címe: 2040 Budaörs, Szabadság út 134.
  • A kapcsolattartó neve: dr. Illyés Erika vagyongazdálkodási ügyintéző Elérhetőségei:
  • Telefon: 23/880-437
  • E-mail: vagyon@budaors.hu

7. A pályázati biztosíték mértéke és befizetésének módja

A pályázaton az vehet részt, aki a benyújtás határidejéig Budaörs Város Önkormányzat OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11784009-15390053-06530000 számú letéti számlájára 50.000,- Ft, azaz Ötvenezer forint összegű pályázati biztosítékot befizeti. A közlemény rovatba a „Pályázati biztosíték-gépjármű” szöveget kérjük feltüntetni.

Nem jár vissza a pályázati biztosíték,

  • ha a nyertes pályázó az ajánlati kötöttség időtartamának lejárata előtt ajánlatát visszavonta,
  • ha a szerződés megkötése neki felróható, vagy az ő érdekkörében felmerült más okból meghiúsul.

A befizetett pályázati biztosíték sikertelen pályázat, vagy a pályázat eredménytelenné nyilvánítása esetén 15 munkanapon belül a letevő részére visszafizetésre kerül. A letét idejére kamat nem igényelhető.

A nyertes pályázó számára a pályázati biztosíték a vételárba beszámításra kerül.

8. A pályázat benyújtásának határideje:

2024. július 31. szerda (16 óra)

9. A pályázatra vonatkozó formai előírások

A pályázatot

  • írásban,
  • aláírva, nem természetes személy pályázó esetében az aláírásra jogosult cégszerű aláírásával,
  • a Budaörsi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (2040 Budaörs, Szabadság út 134.) személyesen (ügyfélfogadási időben), vagy postai úton (2040 Budaörs, Szabadság út 134.)
  • 1 példányban, zárt borítékban kell benyújtani az alábbiak feltüntetésével:

Címzett:
Budaörs Város Önkormányzata Vagyongazdálkodási Iroda
2040 Budaörs, Szabadság út 134.
„Budaörs Város Önkormányzata gépjárműveinek értékesítése”
„Nem nyitható fel a bontási időpont előtt!”

Felhívjuk Ajánlattevők figyelmét, hogy Ajánlattevő felelőssége, hogy ajánlata megfelelő csomagolásban, formában és időben kerüljön benyújtásra. Ajánlatkérő csak az előírt határidőig a megjelölt helyre beérkezett ajánlatokat tudja értékelni. Az ajánlattételi határidő leteltét követően benyújtott ajánlat, mint elkésett ajánlat érvénytelen.

10. A pályázatnak legalább az alábbiakat kell tartalmaznia:

  • a pályázó nevét, címét (székhelyét), egyéb azonosító adatait, telefon és e-mail elérhetőségét,
  • pályázó számlavezető pénzintézetének megnevezését, számlaszámát,
  • a pályázó által ajánlott vételár(ak) összegét,
  • igazolás a pályázati biztosíték befizetéséről,
  • pályázó nyilatkozata arról, hogy:
      • a pályázati kiírásban foglalt feltételeket megismerte, elfogadja és vállalja,
      • elfogadja a bontástól számított 60 napig tartó ajánlati kötöttséget,
      • a pályázatában szereplő személyes adatainak pályázattal összefüggő nyilvántartásához és kezeléséhez hozzájárul,
      • nyertes pályázat esetén a vételárat az adásvételi szerződés hatálybalépését követően egy összegben fogja az Önkormányzat részére megfizetni
  • pályázó nyilatkozata arról, hogy legkésőbb a szerződés aláírásáig csatolja az alábbi dokumentumokat/nyilatkozatokat
      • a kiíró Önkormányzattal szemben semminemű tartozása nem áll fenn;
      • a gépjárművet megtekintette, annak jogi sorsát, állapotát megismerte, ajánlatát a jármű megtekintését követően tette meg, a vételár megfizetését követően a járművek birtokba adásán túl semmilyen követelést nem támaszt Budaörs Város Önkormányzata felé;
      • a hatályos magyar jogszabályok alapján Magyarországon tulajdonszerzésre jogosult;
      • az Nvtv. 3. § (1) bekezdés 1. pontja értelmében – nem természetes személy pályázó esetében – átláthatónak minősül;
      • a pályázat beadási határidejének napjától számított 60 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat, vagy a bíróság által nyilvántartásba vett személyek esetén bírósági, egyéni vállalkozó esetén egyéni vállalkozók nyilvántartásának kivonat- másolata, továbbá, ha a cégkivonat szerint a cégügyben el nem bírált módosítás van folyamatban, a cégbíróság által érkeztetett változásbejegyzési kérelem egyszerű másolata, elektronikus cégjegyzés esetén az erről szóló elektronikus igazolás (digitális tértivevény, ügyvéd által hitelesített formában);
      • nem természetes személy pályázó esetében az aláírásra jogosult képviselő aláírási címpéldány másolatát;
      • 30 napnál nem régebbi önkormányzati igazolást helyi adók megfizetéséről és nemleges NAV-igazolást.

11. Műszaki dokumentáció, illetve a gépjárművek megtekinthetősége

A rendelkezésre álló műszaki dokumentációk előzetesen egyeztetett időpontban megtekinthetőek a Budaörsi Polgármesteri Hivatal Műszaki Ügyosztály, Vagyongazdálkodási Irodáján (2040 Budaörs, Szabadság út 134., II. emelet 227. sz. iroda, tel.: +36 23/880-437).

A gépjárművek megtekintésének időpontja:

06-23-880-437 telefonszámon előre egyeztetett időpontban történik.

A megtekintés helyszíne: A BTG Budaörsi Településgazdálkodási Nonprofit Kft. telephely, Budaörs, Kamaraerdei út

12. A pályázatok bontása, hiánypótlás

A pályázatok bontására a Budaörsi Polgármesteri Hivatalban kerül sor, 3 fős bizottság jelenlétében. A bontáskor ismertetni kell a pályázók nevét, címét/székhelyét, valamint a megajánlott vételárat.

A pályázatok bontását követően kerül megvizsgálásra a pályázat érvényessége.

Érvénytelen a pályázat, amennyiben:

  • a megjelölt pályázati határidőt követően nyújtották be,
  • a pályázó a pályázati biztosítékot nem fizette be,
  • a pályázat vagy a pályázó nem felel meg a pályázati felhívásban, illetve a jogszabályokban meghatározott feltételeknek.

Hiánypótlás

Amennyiben a benyújtott pályázat formai, vagy tartalmi szempontból hiányos, de a hiány pótolható, a Budaörsi Polgármesteri Hivatal a pályázatok benyújtási határ idejétől számított 15 munkanapon belül 8 napos határidő kitűzésével hiánypótlásra hívja fel a pályázót, amelynek keretében az előírt hiányosságok pótolhatók.

A pályázó a hiányt határidőben pótolja, ha a hiánypótlási határidő utolsó napján a felszólításban meghatározott dokumentumok Budaörs Város Önkormányzatához beérkeznek.

A hiánypótlási határidő nem hosszabbítható meg, elmulasztása esetén nincs helye igazolásnak. A hiánypótlási határidő elmulasztása, illetve a nem teljes körű hiánypótlás a pályázat elbírálásából történő kizárást eredményez.

A pályázaton gazdálkodó szervezet vagy polgári jogi társaság képviselője, mint pályázó egyidejűleg magánszemély pályázóként nem vehet részt.

13. A pályázat elbírálása

Elbírálásra csak az érvényes pályázatok kerülnek.

A pályázatot Budaörs Város Önkormányzat Képviselő-testületének Településfejlesztési, Környezetvédelmi és Vagyongazdálkodási Bizottsága bírálja el a beadási határidőt követő 60 napon belül.

A pályázók az eredményről a döntést követő 15 napon belül kapnak írásos tájékoztatást.

A nyertes pályázó esetleges visszalépése esetén az eljárásban utána soron következő pályázóval is megköthető az adásvételi szerződés.

14. Eredménytelen a pályázati eljárás, amennyiben

  • az ajánlati határidőben nem érkezett érvényes pályázat,
  • a benyújtott pályázatok egyike sem felelt meg a pályázati dokumentációban foglalt feltételeknek,
  • a legjobb érvényes ajánlat elfogadása veszélyeztetné az önkormányzati vagyongazdálkodást, illetve annak elfogadása előnytelen lenne az önkormányzat számára.

Fentieken túl az Önkormányzat fenntartja a jogot arra, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa, vagy a pályázati felhívást az ajánlattételi határidő lejárta előtt külön indokolás nélkül visszavonja.

15. Egyéb információk

A pályázattal kapcsolatban további információ a Budaörsi Polgármesteri Hivatal Műszaki Ügyosztály, Vagyongazdálkodási Irodáján kapható (2040 Budaörs, Szabadság út 134., II. emelet 227. sz. iroda, tel.: +36 23/880-437).

A pályázat megjelenik Budaörs Város Önkormányzata honlapján (www.budaors.hu) Gyorslinkek/Pályázatok link alatt, a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján, illetve a Budaörs Városi Televízióban.

Budaörs, 2024. 05.31.

Budaörs Város Önkormányzata